Consiliere Clienti

Despartirea de o persoana inseamna multa durere sufleteasca dar si multa birocratie pentru actele necesare declararii decesului.

Pentru a ridica personal documentele de la primarie, va sunt necesare urmatoarele acte:
– Certificatul medical constatator al decesului;
– Dovada de la politie (in cazul sinuciderii, acidentelor sau gasirea persoanei decedate);
– Actul de identitate al decedatului (original și copie);
– Certificatul de nastere și de căsătorie al decedatului (original și copie); livretul militar, in cazul in care persoana decedata este de sex masculine;
– Actul de identitate al declarantului.

Certificatul medical de constatare al decesului

Certificatul se elibereaza dupa 24 de ore de la constatarea decesului. Daca decesul a avut loc din cauze violente, constatarea decesului se va face de catre o echipa operativa de la Institutul Medico-Legal.
Certificatul de deces se obtine, in baza actelor mentionate mai sus, de la Primaria in raza careia s-a petrecut decesul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *